Måndag

Hej i stugan! 

Idag har jag bara varit i skolan. Vi hade vikarie på matten så vi fick gå hem tidigare. Jag åkte med Johanna hem och vi åt fiskgratäng och pluggade. Johanna slog vad om att jag inte skulle äta Samba oelek för 100 spänn. Men jag hällde typ i mig det. Fick jag hundra spänn? Näpp inte ett öre förutom massa ont i magen. Men roligt var det! Längesen jag skrattade så mycket. Johanna blev värsta förvånad över att jag kunde äta så mycket av det. Det är u så sjukt starkt. Sen åkte vi och handlade mat. Johanna såg ut som en liten gullig hemmafru som gick omkring med en kundvagn och plockade varor. och nu sitter vi här och tittar på hockey. Johanna är helt galen och skriker och hållerpå. Galen är hon! Haha!

Ska sova här inatt och imorgon har jag skola, utvecklingssamtal och träning. Är sjukt nnervös inför utvecklingssamtalet. Men pappa skulle inte gå så nu kan inte mamma och pappa bråka något. Haha!


Sov gott :) Bloggar på fredag tror jag ;)

 Love Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0