Lördag kväll!

Ååh vad skönt det är med lördag kvällar hemma i soffan. Kom nyss upp ur badet och ska snart göra lite te och titta på melodifestivalen. Härligt med lite tid för sig själv! Denna veckan har verkligen varit stressig och allt har gått så snabt att jag inte ens har hunnit reagera. Plötsligt var det liksom lördag och hela veckan har gått. Det känns lite sjukt faktiskt. Imorgon börjar det ju igen.

Söndag: Tango!
Måndag: Skola och sova hos Ring
Tisdag: Skola, utvecklingssamtal och träning.
Onsdag: Skola, träning och vidare till Oceanen.
Torsdag: Skola, ett svårt handelsprov och träning.
Fredag: Räkmacka på Gothia Tower
Lördag: Min födelsedag! Det betyder släktmiddag och massa firande.
Söndag: Träning igen.

Jag fattar inte hur jag hinner med allt. Mellan allt detta så måste jag ju faktiskt plugga till handelsprovet, svenskaprovet och datornkunskapen. Hur ska jag hinna igentligen? Fast jag gillar när livet är lite speedat. Tiden går så mycket fortare då.


Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0