Lets Dance

Hallå där!

Nu sitter jag och tittar på reprisen av Lets Dance. Fast om en stund ska jag åka in till stan. Det ska bli så otroligt skönt att träffa Johanna och få prata av sig lite. Jaha, vad tyckte ni om vinnaren i Lets Dance då? Jag tycker att Magnus var helt rätt vinnare. Visst var Laila väldigt duktig i början men det känns som att Magnus har utvecklats mer. Som att Laila typ har stannat i utvecklingen och att Magnus gick om henne. Så jag är nöjd med vinnaren!

Nu har jag precis slängt in en maskin tvätt. Så när jag kommer hem så har jag att göra med att hänga upp den. om inte min kära far vill göra det om en stund. För det måste torka tills imorgon.

Imorgon är det praktik igen. Usch sägert jag bara! Visst det är inte så jättehemskt att gå dit igentligen men jag längtar efter skolan och alla vänner. Det är så mycket skönare att sitta vid en bänk och slappa. Haha!

Nu börjar Lets Dance igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0