Långsam dag

♥Hallå där!

Nu är klockan jättemycket men jag är inte alls trött. Eller jagär faktiskt väldigt trött men jag har inte lsut för att sova. Vad gör man då lixom? Ska man gå och lägga sig endå? Nu sitter jag i alla fall i soffan och dricker apelsinte. Mitt te hade tagit slut så jag fick ta av pappas. Det var ganska okej men jag fick rejäl ont i magen av det. Project Runway går på tvn nu också. Tänkte se klart det och sen gå och sova. De gör typ kläder av skräp eller nåt. Typ plastmuggar, dukar, soppåsar och kaffefilter m.m.

Imorgon är det skola och sen har jag träning vid 6. Hej träningsvärk! Förra veckan hade jag så ont att jag inte kunde gå eller ens gå på toa. Skitont gjorde det med andra ord. Denna veckan ska jag strecha både före och efter träningen. Hoppas att det hjälper. Ska i alla fall bli kul att träffa alla människor igen.

Sov sött :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0