Hur kommer det att bli i USA?

Det har verkligen inte känts som att det är min födelsedag idag. Jag är brukar alltid vara på jättebra humör mrn inte idag. Jag är sjuk,trött och kan knappt prata. Men nu när brandlarmet sattes igång så blev jag på lite bättre humör. Det låter asdumt men grejen är den att varje gång pappa ska ha middag så gå allitd larmet igång. Det har liksom blivit lite av ett skämt i våran släkt.

Nu har jag precis sminkat mig och kan slappa resten av tiden som jag väntar på att min syrra med familj ska komma. Kom jusst på att nästa födelsedag kommer jag att fira i USA. Undra hur det kommer att bli? Tänk om det blir görtråkigt. I USA är det väl inte alls speciellt att fylla 18? Eller?

Aja nu ska jag fortsätta titta på Mysteriet på greveholm en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0