Har blivit sjuk

God morgon!

Gick upp 9.30 idag för att göra i ordning mig och plugga lite. Börjar ju 13 idag så jag tänkte att om jag pluggar på morgonen så kan jag hänga med bättre på genomgången. Har prov imorgon på samma sak så nu känner jag mig lite duktig i alla fall.

Igår dansade jag Street Dance. Glömde att strecha så nu har jag lite träningsvärk men det får jag leva med. Fick väldigt ont i halsen i går kväl så det första jag ska göra när jag har klivit av bussen är att köpa halstabletter. Eller det kanske jag gör innan jag går på den här hemma istället. Blir nog billigare så. Ikväll ska jag dansa Salsa. Men jag tänker inte gå ut till Oceanen för jag behöver sova lite så det får bli Kåren på söndag isället. Det ska bli superkul att komma till ett nytt ställe. Ska försöka få med Tommy dit också tänkte jag. Just nu rä det bara jag, Carro och High Tech som ska dit.

Nu ska jag åka in till stan och träffa Johanna och Daniella. De ska fika men jag hoppar nog det och umgås bara. Har ju startat en såndär nyttig period igen. Haha! Än så länge har den inte gått så bra men idag..... Då SKA det gå!

Ha en fin dag!

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0