Första dagen på praktiken!

Tjosan i trosan!

Idag är det måndag. Vaknade upp klarvaken och ganska glad. Idag hade jag ju min första dag på min praktik på Johnséns konditori i Mölnlycke. Det gick bra och alla där var jättetrevliga så det var skönt. Det blri liksom roligare att gå dit om alla är trevliga och glada. På morgonen fick jag göra mackor och lite sådant. Det var en anna praktikant där som gick i 8:an så han fick diska hela tiden. Tyckte lite synd om honom men jösses så skönt det var att slippa diska. 
Vid lunchen träffade jag Sara och Tommy en sväng. Mycket trevligt! Mer av det ska det bli! Det var jätteroligt att man såg så många som man kände. Fast vissa var inte alls roliga att se om man säger så.
 På eftermiddagen fick jag stå i kassan lite sen gjorde jag mig en vaniljlatte och tog det lite lugnt.

Dagen gick ganska fort och det känndes bra hela dagen. Fast på morgonen var jag sjukt nervös. Men det behövde jag ju inte alls vara.

Ikväll ska jag slappa. Prata i telefon och bara ta det lugnt. Imorgon är det ju träning igen efter praktiken så jag behöver vila lite.

Love Johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0