Bläää

Hejsan hejsan!

Som alla andra fredagar är jag hemma och tar det lugnt. Eftersom att jag har så fullt upp hela veckan så behöver jag vara hemma för att trappa ner lite. Louise skulle ha kommit hit men så blir det nog inte så att jag sitter här och har så sjukt tråkigt. Det finns inte ens någon att prata med i telefon för alla är upptagna. Usch vad jag känner mig ensam :(

Jag kan ju faktiskt ha en typiskt tjejjig skönhetskväll men det lockar inte så jättemycket. Det går ingenting på tvn och datorn lockar inte heller. Jag är sugen på något men vi har inget gott hemma. Jag är riktigt sugen på att gå på fest eller i alla fall bio men det går inte heller.

Vad ska jag göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0