Äntligen fint väder!

God Morgon!

Idag är jag ledig som alltid på fredagar. Så jag ska faktiskt vara hemma hela dagen. Till Lunch tänkte jag dra ut och springa för det är första dagen som jag är hemma när det är plusgrader. Fast jag är ju inte riktigt frisk än men jag kan inte hindra mig. Jag har ju längtat så mycket efter att få bara dra ut och rensa tankarna.


Veckan har verkligen varit superbra. Förkylningen har ju inte gett med sig och jag har fått ont i ryggen. Men det är inget som betyder något när det är så fint väder och jag gör så mycket roligt. Har tränat hela veckan och umgåtts med Johanna och Carro.

I onsdags hade vi Kick Off inför praktiken i skolan. Vi fick bullar och lite sånt. Efter det åkte jag till Chillerska som har blivit mitt nya hang out. Haha! Nej men Carro går ju där och jag har hjälpt henne med hennes idrottslektion som hon ska hålla i. Tydligen så hade några nazister varit där på morgonen så Carros kompis hade hämtat massa flygblad om anti rassismen typ. Så vi delade ut dem i alla skåp på Chillerska.
Efter det så dansade jag ju salsa. Det var en trist lektion med bara massa repetion så jag var inte med så mycket utan jag satt ute i soffan och pratade istället.

I torsdags var det sista dagen i skolan för min del på 7 veckor. SKitskönt fast lite hemskt också. Men på Måndag börjar praktiken i Mölnlycke så alla som vill får gärna komma och hälsa på tycker jag. Det ska faktikst bli jätteroligt att praktisera där. När jag ringde igår var hon som svarade jätteglad och trevlig. Så det känns verkligen bra!


Nu lockar elljusspåret och det vackra vädret!


Hasta la vista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0