You have to make the way you want to go!

Asså det här med kärlek är så konstigt tycker jag. Ena stunden är man lyckligast på jorden och har massa fina drömmar och i andra är man bara deppig. Bläää för kärlek! Så känner jag just nu! Aja det var längesen jag bloggade nu. Men jag gör det ju mest för min egna skull eftersom att jag gärna vill skriva dagbok men det är så tråkigt så jag bloggar istället. Hade gärna dragit ut och sprungit nu. Men klockan är så mycket så jag vågar nog inte det. Får blir imorgon bitti istället. Jaha nu är det bara ungefär en och en halv månad kvar tills jag drar till staterna! Ska bli sjukt spännande att stå på egna ben i ett helt okänt land :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0