The day before the Day!

Nu är det dagen innan Midsommar. Om några timmar är det den stora dagen. Om jag ska vara ärlig är jag inte alls pepp för att fira med släkt och vänner. Först ska man ut och springa kl 8 på morgonen för att sen göra sig snygg inför middagen med släkten och förbereda sig om att man ska vara middagens hela samtalsämne. Sen ska man snygga till sig lite till för att åka till vänner och festa. I mitt fall ska jag bara grilla och mysa med kompisar. Men jag är verkligen inte alls taggad.

Det är liksom en helg som man har massa förväntningar på men så blir det inte alls som man har tänkt sig. Ungefär som jul!

Om jag skulle åkt ut till skärgården till en stor fest där det fanns massa folk jag inte kände och där man verkligen kunde ha roligt så hade jag nog sett fram emot denna helgen.

Men ärligt talat så vill jag bara stanna hemma och dansa med vänner som vanligt. Eller kanske skriva massa listor på vad jag ska ha med mig till usa.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0