Sommarmys med alla kompisar :)

Nu känns det verkligen att sommaren har kommit. Grillfesten som jag hade hemma hos mig i Sjövik igår blev verkligen jättemysig och supertrevlig. Vi var femton tjejer som åt mat och pratade massor. Efter ett tag gick vi enr till sjön och alla gick hem ganska tidigt. Men det betydde verkligen jättemycket att alla ville komma. Det blev massa kort och bra musik.

Jag har ju tre olika datum med resor till USA. Ett av dem ska jag åka. Så idag räknade jag ut hur lång tid det var till första datumet och det var bara 29 dagar kvar! Förstår ni hur sjukt fort tiden kommer att gå?! Jag njuter verkligen varje stund jag har med mina kompisar just nu.

NU ÄR DET SOMMAR OCH JAG SKA HA DET SÅ SJUKT ROLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0