Sommardag med sol och bad!

Jag spenderarde min kväll igår på Liseber och dansade salsa. Jag hade jätteroligt och även fast jag fick skämmas lite så kändes det ändå bra. Det gick lite för mycket skitsnack så det var ju tråkigt men jag är som man säger.... åh vad heter det? Det som Sverige sa att de var i Andra världskriget? Aja det belv mer dans igår än vanligt och när jag kom hem och hade gått och lagt mig hade jag jätteont i mina knän så jag hade väldigt svårt för att somna.

Anledningen till att jag skriver så tidigt på morgonen är att Sara jöd med mig till Vargön med hennes kompisar och Agnes. Så kl 10 tar jag bussen in till stan för att åka till Saltholmen. Ska bli superhärligt! Men även jag som aldrig har brännt mig i sverige är lite rädd för att göra det idag. Även fast jag har solat lite nästan varje dag. Aja jag får väl ta det då. Ikväll blir det ännu mer dans på Liseberg. Massa massa bugg!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0