Midsommarafton

Hallå i Stugan!

Midsommarafton blev så sjukt mycket bättre än jag förväntat mig. Först åkte jag ju hem till min syster på Onsala och dansade runt midsommarstången och åt jordgubbar. Sen fick vi jättegod mat och ännu mera jordgubbar.

Efter middagen i Onsala körde pappa mig hem till Johanna på Särö. Vi grillade och myste lite med Micka och Svanå. Sen framåt kvällen kom Madde och hennes kille Anthon. Då gick vi ut till Johannas bror och satt med honom och hans kompisar.  Vi satt vid en eld och snackade lite med folk. Mysigt!

Sen gick vi till havet för Johanna ville bada så jag och Micka följde henne dit. Vi somnade aldrig innan vi skulle åka hem imorse så jag och Johanna tog en mysig frukost medans alla sov.
Kom hem vid 10.30 och somnade med en gång och sov till kl 18. Damn vad jag var trött!

Så i stora drag var min kväll jättebra. Men jag hade ju verkligen inga förväntningar heller och det är då det brukar bli som bäst :)

Love Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0