Det kommer att kännas som att jag har flyttat hemifrån!

Åh det var så länge sedan jag bara var hemma en Lördag. Så idag när det är Lördag coh Nationaldagen ska jag fira det med att bara slappa. Jag ska äta hemmalagad Pizza, titta på film, sitta vid datorn och kanske ta ett bad. Fast lite duktig har jag varit också. När jag var hemma hos Jessica förra veckan blev jag så inspirerad att hålla det städat och fint hemma i garderoben och på alla andra ställen så jag har faktiskt städat.
   Just nu är det väldigt rörigt hemma för vi håller på att renovera både lillstugan och vårat hus. Så till sommaren ska jag bo i lillstugan medans pappa gör iordning min övervåning. Ska bli mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0