The city

Nu är jag äntlogen hemma och klockan är ungefär 21. Jag började dagen med att åka in till stan för att luncha med Erika och mamma på Avenyn. Jag åt en jättegod paj med spenat och fetaost med en islatte till. Jättegott! Sen gick vi till apoteket nere vid Kungsport och köpte lite champoo och sånt till resan. behöver ju det första veckan i New York.
 Åkte sen hem till mamma lite och hämtade kläder och åt middag. Sen fick ja skjutts hem och då åkte jag och pappa för att titta på en prästgård som han vill köpa. Den var väldigt fin men låg mitt ute i buchen så det blir nog inget köp där tror jag. Nu är jag äntligen hemma och tänkte se lite på film och bara mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0