Saknar livet på landet :)

Nu är jag hemma från min syster som bor i Resville utanför Lidköping. Vi kom dig vid 11.30 då gick jag och Cissi ut till hästarna i sommarhagarna och gosade lite och tog några bilder på dem. Vid 15. 00 grillade vi och åt hemmagjorda pomes frites. Det var skönt att komma ut på landet lite. Jag är ju bara inne i stan hela tiden. Enda gången jag går ut här hemma är ju när jag ska till bussen. Väl hemma väntade ett mail från någon annan släkting eller om det var vän till familjen White.
  Jag chattade även lite med Heather. Hon tycker att jag ska åka till New York första veckan och just nu ser det ut som att det blir så.

Nu tänkte jag börja packa lite smått ikväll. Ska ju göra det med mamma imorgon men ju snabbare det går ju snabbare kan jag dra hem till Carro och hennes familj.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0