Resfeber!

Kom hem från dansen på Liseberg för unegfär en timma sen. Mcyket trevligt var det och jag fick dansa av mig lite vilket var skönt. Trodde verkligen att det skulle regna massor men det kom inte en droppe. -Super! Dansade bugg och foxtrot och för en gångs skulle gick det superbra.

Jaha, nu sitter jag här med min resfeber inför imorgon och det enda som är på tv är porr. Vad gör man då liksom? nu finns det snart inget att göra på datorn heller. Bläää! Aja imorgon drar jag upp till Stockholm med flyget. Skönt att slippa tåget.

Aja kom och tänka på resfebern jag kommer att få innan jag åker till USA. Den kommer vara sjukt mycket värre än den jag har nu. Kommer typ dygna innan för jag kommer inte att kunna sova.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0