Ny börjar mitt nya liv!

Vilken fin sommarkväll det blev! Åkte upp till Stockasjön för att träffa mina gudföräldrar och min syster med familj. Vi satt vid sjön och grillade korv och badade lite. Fast jag doppade bara fötterna. Badkruka som jag är! När man träffar familjen Erander så blir man alltid så sugen på att träna. De är ju träningsnarkomaner hela högen. Speciellt min svåger. Idag kännde jag också att det blev lite för mycket mat och choklad så imorgon börjar mitt nya nyttiga liv. Godis på helger och grönsaker i veckan! Tänker dokumentera allt i bloggen för att se om jag får några framsteg. Imorgon börjar jag. Det blir te utan socker. Tar väl honung istället och sen drar jag ut och springer. 

För det mesta när man bestämmer sig för något sånt här så går det inte att hålla så vi får se hur det blir nu :)

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0