Nagelvård är en viktid del!

Jag har länge varit en sucker för nagellack och jag älskar att sitta och måla naglarna. Jag känner mig på något sätt fräschare och finare med målade naglar. Tyvärr så lägger jag sällan ner pengar på nagellack men funderar faktiskt på att köpa ett fint från O.P.I. Det håller rätt länge och jag har alltid en favorit som jag andvänder nästan hela tiden.

Aja nu sitter jag i alla fall och målar naglarna. Ska snart lägga på det andra lagret och sedan fixa tånaglarna som enligt mig är superviktiga nu på sommaren. Det finns inget äckligare än för långa, ofixade och skitiga tånaglar. Haha Det är lite av ett beroende för mig.


Denna färgen har jag som favorit just nu :)

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0