Love is my drug

Grym låt med John Meyer om jag får säga det själv. Fint efternamn har han också!

Nu är jag äntligen hemma från Stockholm. Eller jag kom hem i fredags men har inte varit hemma. Åkte ju till Sthlm i fredags och var framme vid halv fem. Så vi hade ju lite tid på kvällen då jag och Erika turistade lite och tog en fika i gamla stan. Kom hem coh såg Vingar av glas och sen somnade vi.

Mitt i natten vaknade jag av panik. Jag var rädd att jag hade försovit mig till min tid på Amerikanska ambasaden. Men när jag tittade på klockan var den bara halv fyra. Tur!  Vi gick upp vid sex och åkte till ambasaden. Erika fick tyvärr stå utanför och vänta i en och en halv timma. Stackarn! Men vi har köpt en present till henne som tack. Väl inne på abasaden fick jag lämna alla mina papper och den så kallade intervjun tog typ två se4kunder och de frågade bara vad mina föräldrar jobbar med.

Vi hade sedan hela dagen att gå på stan coh kika på kläder och sånt. Lunchade lite med Rose-Marie också. Trevligt var det . Vid 20.00 gick mitt flyg hem och jag var hemma typ 21.30 hos mamma.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0