Livet leker!

Wow silken helg jag har haft. Jag är helt slut! Åkte ju till Stockhom i torsdags. det var en bilresa på ungefär sex timmar. När vi kom fram åt vi lite och sen gick jag och Erika ut på stan en stund. Vi gick till ett ställe som låg ganska högt upp och vi såg stadshuset därifrån.

På fredagen tog vi en fika på stan innan vi åkte till båten. De bor ju mitt på Södermalm typ så det är jättenära till allt. Väl på båten fick vi skynda oss för att byta om till middagen. Vi åt en jättefin buffé med massa god mat. Sen gick vi omkring och tittade lite och benen styrde oss sedan till baren där vi tog varsin drink.

Vi gick upp tidigt på Lördagen för att komma iväg så tidigt som möjligt till Hälsingfors. Väl där åkte vi till bergskyrkan och gick på Stockmanns (Finlands NK). Vi åt en lunch och gick sedan igenom saluhallen på vägen till båten. På kvällen tog jag en massage för rygg, axlar och nacke. Det var sjukt skönt och när massören tryckte på ett ställe brevid ryggraden så fick jag så ont att mitt ben typ flög upp i luften. Samma sak hände när hon tryckte på andra sidan ryggraden. Jätteont gjorde det! Men hon fixade det och smärtan försvann.

På söndagen bilade vi hem igen och nyss kom jag hem till pappa.

Helgens shopping:

Bodylotion Tommy hilfiger typ 250 spänn

Handväska Christelle & Co 1300 kr

smink ungefär 500 kr

några drinkar

två hårklämmor


Bilder kommer snart att läggas upp på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0