Let me just forget everything!

Jag är så trött på att alltid tänka på samma människa, att alltid undra hur det kunde ha blivit, att alltid gå omkring och leta även fast det inte är någon idé för du är ju så långt borta och att aldrig glömma. Jag vill bara kunna gå vidare. Jag vill inte komma hem varje dag och tänka på att jag måste gå in på facebook bara för att se om du kanske, bara kanske har kommit hem igen. Jag har verkligen försökt! Och jag vet att jag aldrig har kännt så här för någon.

Jag har till och med försökt att göra det som egentligen var helt fel bara för att glömma. Hjälpte det då? Nej det är klart att det inte gjorde. Det kanske till och med gav motsatt effekt.

Varför allt bara inte vara som man vill att det ska vara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0