Konditionen börjar bli bättre!

Nu är jag hemma från spåret! Det har börjat bli lite råkigt att springa samma väg varje gång så jag bytte håll och det var jättekul. Fast jag visste aldrig vart jag var. Förutom när jag kom till Hindåsgården och den där ängen som jag brukar göra mina armövningar på. Så då visste jag ju aldrig heller om hur långt det var kvar. Men jag kände att jag orkade mycket mer idag och sprang mycket längre. Ibland måste jag ju vila lite. Än så länge orkar jag inte springa hela varvet utan vila.


Nu är det dags för att duscha och packa inför helgen. Ska hem till Johanna i eftermiddag och imorgon har hon bjudit hem massa kompisar och så ska vi baka cupcakes. Mys!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0