klant klant klant!

Aaaaah jag är så arg! Jag är arg på mig själv! Jag åkte in till stan för att dansa och köpa te. Te köpte jag ett jättehärligt med massa frukt i. Men när jag skulle gå in till Liseberg så såg jag att Lisebergskortet var hemma. Pank som jag är kunde jag inte betala inträdet på 75 spänn så det var bara att åka hem igen. Det värsta är att nu när jag sitter här hemma så händer det massa roliga saker. Dans på liseberg, Gothia invigningen som jag alltid går på och Britneys konsert. Vad gör jag nu liksom? Detta var verkligen inte min dag! Jag blir så himla arg! Det enda som går på tv är Lotta på Liseberg men det är självklart inga bra artister. Åh jag vet itne vart jag ska ta mig till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0