Ikväll firar vi våran namnsdag som vi har på Tisdag!

God morgon! Eller nu är det ju förmiddag men aja. Snart ska jag dra ut och sprinag så fort jag smällt min frukost. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så klarar jag verkligen inte att träna innan frukost så nu har jag ätit. Ska snart dra ut och springa en sväng. Det regnar ute och det brukar vara väldigt skönt att springa i.

Det känns som att jag har massa att stå i idag.

Min to do lista ser ut såhär:

♦ Springa
♦Duscha
♦Packa till helgen med Johanna :)
♦Städa min våning innan pappa blir galen
♦ Och om jag hinner! Lite skönhetsbehandling så som att måla om naglarna, raka benen och peela fötterna.



Skymtar jag some muskler on my ass? ;) Ignorera mitt trötta, trashiga ansikte utan smink!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0