Hoppas att maten är bra :)

Nu har jag varit hemma hos mormor och kusinerna. Det var väldigt längesen sist coh jag borde verkligen åka dit lite oftare. Köpte en liten fickordbok också. jättebra att ha i handväskan om jag skulle behöva leta upp ett ord.

Jag har mailat varje dag med min värdmamma Heather sen jag fick reda på vilka dem var. Idag skickade hon till sina vänner och familj och skrev att jag ska komma. Roligt att hon berättar sånt! :D  Sen fick jag ett mail där hon hade gjort en powerpoint presentation med bilder på huset och sånt. idag fick jag ett mail där hon berättade hur en dag ser ut och ungefär vad jag kommer att få för sysslor. Typ städa mitt rum och bädda sängen och sånt. de verkar faktiskt äta rätt normal mat. Typ grillat och sånt. Men dottern äter mackor med massa sötsaker på. Inte så gott! Hon frågade vad jag gillar för grönsaker så antagligen äter de det med.

Nu är jag hemma en snabbis för att äta och fixa mig lite innan dansen. Sitter med en kopp te nu och svarar på lite mail :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0