Helgen!

Helgen , helgen, helgen! hur ska jag börja? Jag kom till Johanna på lördagkvällen, hade med mig jordgubbar och vi åt färdigrätt till middag. På kvällen såg vi lite filmer och efter ett tag så sussade vi båda sött med tvn på.
   Söndagen började med att vi pkte och handlade lite. Självklart glömde vi hälften. Men vad är en tonåring utan sin korkade hjärna? Det kom lite folk och vi bakade muffins och kladdkaka. När alla var trötta satte vi oss och kikade på Dagboken. Jättefin och mysig film måste ja säga! Den får en sjuttonåring som jag att drömma bort lite.
   Idag var jag hemma en snabbis för att duscha och hämta mitt visa. Så nu är jag redo för att åka till USA!


Sen drog jag in till stan för att dansa bugg och foxtrot. Hade faktiskt ovanligt trevligt och ännu bättre blir det på onsdag. På vägen hem träffade jag Frida och vi pratade på som bara den. Så häligt att träffa positiva människor!

Har blivit en stolt ägare av en byxdress idag!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0