Fyra bugg å en cocacola!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på stan och massor med dans! Var inne i stan vid 12 och träffade Olivia och vi gick på stan ett tag. Köpte ett jättefint nagellack i färgen Paris från Mavala. Superbra nagellack som inte kostar så mycket! 
   Efter en fika och lite ögonshopping åkte vi hem till Olivia och tittade på Linas kvällsbok med en kopp te och ostmackor. Precis som i gamla goa tider i Rävlanda. Efter ett tag åkte jag in till stan och mötte upp Carro och Emelie. Vi gick till Liseberg och dansade hela kvällen. Det känns som att min fötter har gått av! Jag brukar ju dansa ganska mycket men det här va faktiskt rätt jobbigt. Men åh så roligt! Jag skulle inte byta ut en så här kväll för någonting i världen.

Imorgon ska jag sova ut och sen åker jag nog in till stan för att fika med goa Marika! Supermysigt!

Nu ska jag börja på min nya bok En shopaholic säger ja heter den. Det är den tredje boken i Shopaholicserien :)

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0