Drömmer om det varje dag!

Jösses vilken stressig dag! Mamma ringde ju mig fem minuter efter att jag hadevaknat och sa att jag skulle till läkaren 13.45. Hon kom efter en halvtimma och då åkte vi till Alingsås. Väl där gick vi en sväng med Atos och sen fikade vi. Tog självklart en latte och så delade vi på en chokladboll.

Inne hos doktorn träffade jag en dam var dotter var i USA i min ålder. Efter att hon kommit hem gick hon klart gymnasiet och åkte sen tillbaka för att plugga igen. Nu bor hon där permanent och är gift. Åh vilket drömliv!

Efteråt åkte jag hem till mamma och tog bussen till stan. En halvtimma för sen var jag men vi hade trevligt och fikade. Skulle dansat efter men med fem olika vaccin i armen så var det i stort sett omöjligt. Jag jar så ont att jag kanppt kan skriva :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0