Dans är den roligaste träningen som finns!

Jaha nu är det Måndag igen. Idag börjar Gothia Cup coh jag ska in till stan en stund för att träffa High Tech och dansa lite bugg och foxtrot. Ska bli trevligt. Fast jag är sjukt seg mend et brukar vända när jag sätter mig på bussen. Tänkte faktiskt gå och köpa lite Te för det har tagit slut här hemma och jag behöver verkligen det på morgonen.

Imorgon skulle jag varit med Melanie men fick avboka det för att Erika har en hel dag som hon itne har något att göra i Göteborg. Hon är ju här med ett lag hon tränar som spelar i Gothia. Så jag träffar henne och mamma i stan för att luncha och sen gå på stan några timmar. För än gångs skull är det jag som får visa henne runt och inte tvärt om.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0