Watch your mouth girl!

Jaha nu har första avsnittet av Lets Dance slutat. Jag höll på att skratta ihjäl mig när Hasse Aro Dansade sin Cha-Cha. Det var super roligt. Blondinbella var faktikst dåligare än jag hade väntat mig. Lite skadeglad blev jag allt där. Men något som jag verkligen inte gillade var att hon sa att ungdomar inte dansar pardans. HALLÅ VAD ÄR DET JAG HÅLLER PÅ MED DÅ?! ELLER ÄR MAN INTE UNGOM NÄR MAN ÄR 16 ÅR?!
 Men någon som var riktigt bra var Laila Bagge! Riktigt snygg är hon också! Bra fotarbete och allt hade hon också.

Sen ringde Ring och vi satt och snackade i 3 timmar. Kommer inte ens ihåg när jag pratade i telefon så länge. Tur att hon ringer gratis i alla fall. Vi pratade verkligen om allt möjligt. Killar, smilisar på msn, dans, födelsedagar och allt annat mellan himmel och jord. Skitmysigt! Vi pratade även om att ha någon sorts fin middag eller något när vi fyller år eftersom att vi fyller ganska nära varandra. Det blir nog till och med två middagar. En väldigt fin och en lite mer vanlig.


Så min kväll har endast bestått av att prata i telefon, titta på tv och självklart att dricka massa gott te. Men nu är det nog dags att sova så att jag är pigg imorgon när jag ska träffa min syrra. Eller mina syrror kanske jag borde säga. Ska ju träffa båda två. Fast innan jag går och lägger mig måste jag luska ut vad Carro har gjort med den där killen Mårten. Haha! Att jag aldrig kan låta bli andras kärleksliv. Det är som att jag lever mitt kärleksliv genom mina kompisar. Men det funkar ju det med. Fast inte riktigt lika bra som om jag hade haft ett eget. Men men! Nu måste jag sova :)


Ciao!

P.S SKrev detta inlägget igår kväll men då gick det inte att ladda upp det så det kommer nu istället! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va det inte blondinbella som sa att ungdomar inte dansade? :P

2009-01-11 @ 16:19:49
Postat av: Sara!

oops, det va sara som skrev!

2009-01-11 @ 16:20:45
URL: http://alhagarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0