Visst är det fint?

Inte för att jag gillar snö men visst är det fint endå. Det är så vitt och det glittrar så fint.
 Igår kväll tittade jag på Zorro. Jag skrev väl att jag har tittat på honom sen jag va typ 4 fast då fattade jag ju såklart inte vad de sa. Det slog mig i alla fall att Zorro är väldigt snygg. Haha!

Idag ska jag bara vara hemma och städa min våning. Den är inte så stökig men jag tänkta försöka hålla det lite städat. Det är ett av mina nyårslöften! Det kan u inte vara så svårt att hålla eftersom jag bara behöver göra det ett halvår.

Snart börjar skolan och det suger! Jag skulle gärna vara hemma en vecka till. Det värsta är ju att vi har ett svårt prov första veckan så jag måste sätta mig för att plugga snart. Vi har prov på just det som jag inte lyssnade på lektionen. Usch! Nu har jag lärt mig min läxa i alla fall.

Nu ska jag dra mig mot städningen!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0