Knas!

Min morgon började verkligen inte bra. Det var en såndär morgon när man absolut inte kan tänka sig att gå upp och bara vill stanna hemma i sängen hela dagen. Men jag drog mig upp i alla fall och jag åt frukost. Plötlsigt var det dags att åka och när jag skulle sätta mig i bilen kom jag på att jag inte hade borstat tänderna. Så jag rusade in och slukade massa tandkräm och sen fick jag rusa tillbaka till bilen. Vid den här tiden var jag alldeles för sen och självklart hade jag missat bussen. Men pappa som är så snäll körde ikapp bussen och jag kom på. Det första jag gör när jag kommer på bussen är att halka så jag glider ungefär fram halva bussen. Jag slappa gå i alla fall. Haha! 
 När jag satte på musik på mobilen så kom det typ 17 låtar på rad som precis stämde in på mitt humör. Det gjorde min dag mycket bättre. När jag sen åkte förbi flyplatsen och såg ett plan lyfta så insåg jag att jag faktikst ska åka iväg till hösten. Det är verkligen inte föräns idag som jag har insett att jag skall åka till USA. Jag blev så lycklig att jag nästan började att gråta. Mitt på bussen haha!
När jag väl kom till centralen hängde Mikaela med mig för att möta Ring. Vi köpte tuggumi och sen gick vi till skolan. I skolan hade vi Estetisk verksamhet och vi körde Gissa Låten hela lektionen. Det var riktigt roligt.

Jag och Johanna gick till biblioteket och plugagde en stund efter skolan. Snacka om att jag har skrattat massor hela dagen. Johanna fick världens skrattanfall när jag tappade min nyköpta macka på marken. Hon vek sig dubbel och jag trodde på allvar att hon skulle lägga sig ner på marken xD Haha!

Imon börjar jag vid 13.00 så det blir en sköön och lång sovmorgon!!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0