Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

Hallå hallå!

Idag hade jag en kort dag i skolan. Jag och Johanna bara flummade hela tiden. Vi hade svenska och kunde sitta och slappa och prata hela lektionen nästan. Superskönt!
Efter lektionen så gick vi in på samma toalett medans Johanna skulle ringa sin killkompis och jag behövde kissa. Så när jag väl sitter där på toan så öppnas dörren. Jag ropar till Johanna "Va fan Johanna har du inte låst dörren?!!". Hon ragerar inte först så jag får ropa en gång till. Fortfarande så står min klasskompis i dörren och bara tittar in. Efter ett tag så får hon ut ett litet "förlåt" och stänger sedan dörren och går. Men det tog ett bra tag innan hon stängde och Johanna gjorde ju ingenting. Efteråt så satt jag och Johanna och skrattade en bra stund innan vi vågade gå ut. Tack och lov hade hon som öppnat dörren gått därifrån. Jag ska aldrig mer lita på Johanna när det gäller att låsa toadörren.

Jaha så idag började jag med att skriva ner vad som har hänt idag som var positiva. Det var verkligen rätt dag att börja på för det har hänt massa roligt. Tänkte att jag lika gärna kunde skriva ner det i bloggen också. Efter som att jag precis har börjat så tänker jag inte ta det så allvarligt utan jag tänker både skriva ner saker som inte alls är viktiga och saker som är lite mer djupa. Fast idag var det inte så djupa saker om man säger så :)

  • Svenskaprovet gick bra och jag blev nöjd. Nu får jag ju bra betyg så det var bra.
  • Jag har sett två snygga killar idag och båda har flörtat med mig. Haha! Vem blir inte glad då lixom? Johanna var självklart med. Dessutom känner man sig ju väldigt snygg om någon flörtar med en och självförtroendet höjs lite ;)

En ganska bra start på uppgiften eftersom att jag inte har kommit in i det. Inte så allvarliga men endå bra saker.

Love Johanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0