Nytt nytt nytt!! :D

Every night I rush to my bed
With hopes that maybe I'll get a chance to see you
When I close my eyes
I'm goin outta my head
Lost in a fairytale
Can you hold my hands and be my guide ♥

Kom hem för en stund sen. Jag och mamma var på klädknallen och tittade på kläder. Jag fick ett par jeans från Levis. Det var verkligen mer än vad jag hade vågat hoppas på i och med att mamma har betalat massor av USA-resan denna månaden. Jeansen är i alla fall grymmt snygga. De är ett par mörka stuprör. Tror bestämmt att Johanna har ett par sådana! Haha! 
Jag hörde föresten att man kan köpa Levis jeans för 150 spänn i USA. Snacka om skillnad! Man kan typ få fyra par i USA för priset av ett par i Sverigen. Det är inte klokt!

Usch jag håller på att bli sjuk tror jag. Jag är helt slemmig, nyser och snorar hela tiden. Inte så trevligt precis. Imorgon har jag redovisning med en klasskompis. Skitkul om man måste stå och snyta sig hela tiden. Annars är måndagar ganska okej. Först har vi 3 timmars typ bild där vi sitter och ritar eller liknande. Sen är det ju bara en mattelektion. 

XO XO Johanna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0