Uppdatering från Lidköping!

Hej i stugan denna mysiga lördag! 

Jag tog mig aldrig hela vägen upp till Skövde utan jag fastnade i Lidköping hemma hos min syster. Så nu sitter jag här och tar det lugnt för en stund.
Vi har varit ute sen klockan 9 imorse så jag är grymmt trött!  Vi har varit ute i stallet och det var sååå mysigt. Jag har verkligen saknat det massor men det var ändå inte så jobbigt som jag har trott att det skulle vara.  Jag har verkligen varit upptageb hela dagen och mer lär det bli. Om några timmar åker vi och hämtar upp Melanie så hon ska sova här. Så ikväll blir det massa mys med  allt gods som vi köpte igår. Imorgon åker vi hem igen då skriver jag mer och laddar upp llite bilder!


Det har varit sjukt skönt att komma hemifrån ett tag!

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0