Under Toscanas sol

Jag tittade nyss på filmen "Under Toscanas sol". Hon som spelar matten i "Mstte söker Husse" spelar huvudrollen i denna filmen också. Så jag har sett två filmer med henne idag. Enda sen många år tillbaka, eller kanske 4 år så har jag älskat denna filmen. Den handlar om en kvinna som blir dumpad av sin man. Hennes bästa vänninor bjuder henne på en resa till Toscana. När hon är där hittar hon ett hus som hon bestämmer sig för att köpa och så börjar hon renovera det till ett fint ställe. Under tiden letar hon efter en ny man.
 Den är verkligen jättebra! Det är ju en dröm jag alltid haft att bara åka till ett varmt land. Typ grekland,spanien eller liknande och bara flytta dit bara så där. Tur att jag har ett så långt liv att jag har tid på mig att göra det. Det är ju kanske lite för tidigt nu om man säger så.

Nää nu ska jag raka vägen ner i sängen. Imon måste jag vara pigg och fräsch för jag ska ju till stan :)

Hasta la Vista babes!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0