The City

Idag är den sista slappdagen jag kan ha innan skolan börjar så jag tänkte slå till stort med att bara ligga och slappa heeela dagen. Det är ändå inget fint väder idag så då kan jag lika gärna stanna hemma.
 Jag har spenderat morgonen med att titta på de tre första avsnitten av "The City" på datorn. Det är en serie som bara har hunnit spelas i USA och handlar om Whitney som var med i "The Hills". Nog om det! När jag vaknde i morse hade pappa redan gjort frukost till mig. Jag hade en så sjukt konstig dröm i morse så när jag vaknade vägrade jag att somna om. Det värsta är att jag verkligen kommer ihåg alla detaljer i hela drömmen.

Imorse fick jag också reda på att min första skoldag kommer att bli superlång. Jag börjar 9 och slutar 18.30. Det suger!
Imon ska jag träffa Melanie på stan för en fika. Det ska bli ganska trevligt. Dessutom ska pappa ge mig pengar så att jag kan köpa något gott te i någon söt liten tebutik.

Igår kväll vid 21.00 ungefär tog jag mig ett varmt bad och det var jättemysigt. Efter det satte jag mig framför tvn för att titta på "Spider Man". Haha det var riktigt roligt ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0