The boy does nothing!

Som jag sa igår bär det av till Skövde i eftermiddag. Jag vaknade kl 7 för att jag skulle packa och sånt innan jag åker in till stan för att möta Johanna. Jag gick alltså upp 3 och en halv timma innan jag skulle åka. Men helt plötslig har det gått massor med tid och jag hade bara en timma på mig. Inte hade jag hunnit packa heller. Men nu är jag äntligen klar och det är ungefär en kvart tills jag ska åka.
Det har varit massor med problem och grejer för att jag sak hänga med så nu är jag inte lika pigg på det längre. Jag hoppas att det blir roligt i alla fall. Snart ska jag ju som sagt åka in till stan för att möta Johanna. Då åker vi till Annedal och Hemköp för hos ska träffa någon där. Hon ska ju ha sin praktik där. Snacka om att jag är stressad över min praktik jag har ju inte ens börjat att leta än.

Nu är jag superstressad så jag måste gå nu! Men vi hörs på söndag eller måndag :)

Ha en bra helg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0