Thats why you are beautiful♥

Idag är det en ny dag och en ganska bra sådan!

Jag vaknade vid 11 och gjorde mig i ordning. Jag blev ganska snygg om jag får säga det själv. Hela morgonen har jag haft Beyonces nya skiva på rullning. Riktigt bra är den! Det är både lugna och lite mer fartiga låtar som man bara vill dansa till. Superbra!
Nu ska jatg snart äta lite lunch sen ska jag och mamma åka till Klädknallen. Jag kanske får ett par byxor om jag fjäskar riktigt mycket och säger att jag verkligen inte har ett öre i plånboken. Vilket också är sant så jag ljuger inte. Haha! Efter det så kör mamma hem mig till pappa. Det tar ju tre timmar att komma hem på en söndag. Det är inte rikitgt klokt igentligen! 

Aja när jag kommer hem till pappa så ska jag få lamm! Härligt gott är det!
Imon är det åter till skolan igen. Hoppas att jag vaknar riktigt glad och pigg. Typ taggad för att gå till skolan :P

Love Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0