Snö Snö Snö!

Usch när jag kom hem nyss så snöade det massor! Bläää! Haha!

Jag kom nyss hem från en underbar dag på stan med Ring. Vi möttes vid tolv och då gick vi på stan ett tag. Men eftersom att det inte var några affärer öppna så gick vi och åt kinamat. Det va jättegott såklart. Efter det gick vi på stan lite till och så köpte vi en latte som vi gick runt med. Efter ett tag tröttnade vi på all blåst så vi gick och såg filmen "The duchess" på bio. Den var verkligen superbra!!! Så värt pengarna var den!! Både jag och Ring satt och lipade vid flera tillfällen.

Jag har bestämmt mig för att ha en såndär nyttig period igen nu när skolan börjar. Det är ju så mycket lättare när man inmte hinner att äta. För det kommer jag verkligen inte att hinna om jag ska träna så mycket. Jag kommer bli skitsnygg och få muskler!! Haha!

Nu ska jag titta på Zorro! Haha jag har älskat det sen jag va liten och ikväll kommer filmen :D Supermysigt kommer det att bli!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0