Släktmiddag igen!

Idag är det Lördag och ännu en släktmiddag är på gång! Om en stund ska jag åka hem till Lena & Odd för att träffa släkten så klart och för att äta massa god mat.
Idag har jag världens humörsvängningar så vi får se hur middagen går. Jag bråkade med pappa om USA nyss. Eller vi bråkade väl inte direkt, men ni fattar va? Grejen är ju den att vi båda är väldigt envisa så våra bråk tar ju aldrig slut. Utan det rinner mer ut i sanden typ.

Jag ska träffa min syster Cissi idag! Det ska i alla fall bli roligt. Både hon och Lena har fyllt år så vi ska fira det. Fast nu börjar jag tröttna på alla släktmiddagar. Våran släkt är kända för att träffas väldigt ofta för att äta och sånt.

När jag kommer hem ska jag ta mig en kopp te och titta på den där filmen om World Trade Center. Kommer inte ihåg vad den heter men har hört att den ska vara bra i alla fall. 

 Nu ropar pappa att vi ska åka!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0