Shine on!

Johanna var lata på lektionen. Vi är alltid lata. Idag var det bara en lektion på 3 timmar sen fick jag åka hem. Jag och  Johanna måste snart skärpa oss! Nu ska vi ju till och med hoppa va italienskan. Det är lite tråkigt men eftersom att vi inte orkar lyssna så lär vi oss inget. Vi går ju knappt dit längre. Man kan ju alltid åka dit och plugga eller gå italienska på högskolan.
 Jag kom i alla fall hem vid 13.30 och det var så fint väder så jag gick faktiskt hem. Det kunde jag behöva eftersom att det känns som att jag har gått upp lite i vikt. Åååh vad jag läntar till dansen börjar igen så att jag får röra lite på mig. Jag kan varken sitta still eller konsentrera mig längre. Idag fick jag också höra att Carro förmodligen kommer att kunna dansa nä det sätter igång.
Haha idag fick jag även träffa den omtalade Svanå! Det var ju lite kul, han och Johanna följde mig till min buss och väntade med mig.

I morgon bär det av till Skövde. Jag har såndär packningspanik man kan få när man skall packa. Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska packa. Jag vet inte heller riktigt vad det är vi ska göra så det gör det blir ju inte lättare. Men Melanie ska ringa mig ikväll så jag får väll fråga. Jag håller på att tvätta som en galning för jag vill ju ha lite olika alternativ med kläder.

Innan skövde så ska jag följa med Johanna in till stan för att gå till hennes praktikplats. Tänkte köpa lite godis som jag kan ha på vägen upp till Skövde.

Nää nu måste jag hänga upp tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0