Senaste dagarna

Dagarna efter nyårsafton har varit minst sagt underliga. Jag ska berätta allt från början. Ska vi börja med nyårsafton kanske?

Nyårsafton spenderades med Ring och lite annat folk. Först åkte vi in till stan för att titta på de underbart fina fyverkerierna vid Göteborgsoperan. Efter det begav vi oss till Mölndal för att vara i Mickas brorsas lägenhet. Vi åt kinamat, drack vin, dansade och gjorde allt man brukar göra på nyår.Min nyinköpta tröjja försvann och är nu efterlysst bland alla som var där. Tolvslaget firades ute på balkongen med fyverkerier och skrikande. Kvällen slutade med att jag följde med en tjej som jag ahde träffat under kvällen hem. Jag sov över hemma hos henne och vi hade det ganska trevligt. Nyårsafton var ganska lyckad och jag är glad över att jag spenderade den med Ring. Tack för en trevlig kväll allihopa!

Dagen efter nyårsafton. Bakisdagen nummer 1 och den första på året. Jag vaknade tidigt på morgonen hemma hos Lucy som jag hade träffat kvällen innan. Efter ungefär två timmar vaknade skönheten själv och vi åt frukost och jag fick träffa hennes mamma och typ styvfarsa. Jag fick skynda mig till tåget och åkte in till centralen. Jag ville inte vara hemma för sent så jag tänkte att det var lika bra att åka. Väl hemma hoppade jag in i duschen och slängde mig på soffan. Då messade Olivia mig och hon ville komma hem till mig på kvällen. Vid 18.00 körde Robin hit henne och vi hade en mysig kväll då vi satt och snackade och lite sånt.

2 Januari gick jag och Olivia upp tidigt för att åka in till stan och handla mat och äta frukost på Espresso House. Efter det åkte vi hem till mamma där ingen var hemma eftesom att alla var i Blekinge. Vi hade altså hela huset för oss själva. Vi lagade god mat som bestod av foliepaket med fisk, potatis och goda kryddor. Vi hade en Beck-kväll och myste i soffan. Sen hade vi ett långt snack om lite allt möjligt där sex var ett av de stora samtalsämmnena. Det var riktigt kul och känndes kul att prata med någon om lite allt möjligt.

3 Januari. Alltså idag åkte jag och Olivia in till stan och åt åter igen frukost på Espresso House. På en vecka har jag spenderat 1000 kr på fika och bio. Olivia blev hämtad av Robin och jag satte mig på bussen mot Landvetter. När jag bytte buss i Landvetter mötte jag Sara och Martin på bussen. Det var verkligen inte igår och det var kul att snacka med båda två. Vi bestämmde att jag skulle komma hem till Louise efter att jag varit hemma och hämtat mina skridskor. Jag skyndade mig hem och efter ett tag så stod jag på sjön med ett par skrillor på fötterna. Vi gick in och åt middag, sjöng karaoke och drack te. Sen gick vi upp till Hindåsskolan och åkte lite skridskor där. Saras byxor gick sönder mellan benen och jag fick mig ett gott skratta kan man ju säga xD. När Louises och Saras kompisar kom så hade jag ingen lust att stanna kvar så jag åkte hem och lämmnade min väska kvar hemma hos Louise. Så imon måste jag åka tillbak aoch hämta den. Men men sånt är livet.

Detta var en förkortning av vad som har hänt de senaste dagarna. Nu ska jag snart sova för jag har en släktlunch imorgon som jag inte får missa. Dessutom ska jag ju hämta min väska hemma hos Louise.

Hasta la vissta mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0