Onsdag!

Igår var Johanna här och hon fick träffa min pappa för första gången. Vi hade jätteroligt och skrattade hela kvällen. Jag vet inte när vi somnade men det var alldeles för sent.
Jag har snart gått i skolan i två veckor och jag är redan supertrött. Jag tror att det beror på att jag inte har tränat på två månader. Är det inte så att man blir piggare om man tränar? Nu har jag i alla fall gjort min svenskaläxa så nu kan jag slappa hela kvällen.
 Idag hade vi prov i Småföretagande och det gick jättedåligt. Jag har verkligen inte orkat plugga. Jag behöver hitta lite motivation nu känner jag.

I helgen blir det antagligen att jag går på en fin middag på Särö hemma hos Johannas kompis. Om jag orkar!! Jag är verkligen sjukt trött och det hade varit skönt att bara ligga och slappa hela helgen. Jag får se hur det blir. Johanna sa att jag kunde bestämma mig på fredag. Jag har en klänning som jag inte har andvänt än som hade varit perfekt.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0