Old memmories comes and goes

Tänk vad dagen går fort när man går upp vid 12. Det är skönt men endå lite tråkigt eftersom att det känns som att lovet tar slut fortare.

Hela dagen har jag gått omkring med den där drömmen som jag hade i tankarna. Tur att jag berättade för Ring för annars hade jag dött av att hålla det inne. Den var så konstig, vet inte vad det var som gjorde att jag drömde den.
Idag har jag bara varit hemma. Jag har haft lite skönhetsdag och målat naglarna och lite sånt.

Just nu sitter jag och tittar på "Matte söker Husse". Den får mig att påminnas om när jag och Linus la ut en såndär grej på internet. Kommer inte ihåg vad hemsidan hette men vi hittade i alla fall på en tjej. Tjejen hette Bisel och kom från Kina eller något sådant asiatland. Hon var florist och ganska ung. Det var något hon älskade som jag inte kommer ihåg. Det var i alla fall jättekul tyckte vi. Haha!

Imon får jag en skön sovmorgon igen för jag ska inte träffa Melanie föräns 14.30 i stan. För hon ska gå i skolan innan.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0