Lets Dance!

Nu är jag hemma! Det var riktigt kul att träffa Melanie. Jag hade inte insett hur mycket jag faktiskt har saknat henne. Jag mötte henne på våran gammla vanliga mötesplats vid centralen. Vi träffas alltid vid Franks gatukök.
Eftersom att jag hade några små ärenden att gå så gjorde vi dem först. Vi gick in på Kicks och köpte balsam och sen gick vi in i den lilla tebutiken vid Kungsport. Den butiken är verkligen jättegullig, mysig och det luktar verkligen gott där inne. Jag köpte ett te som heter "Mammas Mirakel". Det är ett te som jag har smakat hemma hos Ring några gånger och eftersom jag tyckte så mycket om det så köpte jag det idag. Så nu kan jag dricka det varje dag! Efter det så gick vi in på NK och tittade lite. Men vi blev ju självklart väldigt sugna på fika så vi satte oss på Espresso House och fikade. Mumms var det!
När vi var klara gick vi omkring på stan lite. Vi gick in i underklädesaffären "Victoria" och där köpte jag en BH från Triumph som jag har velat ha ett tag. Men den har alltid varit så dyr så jag har inte velat köpa den men nu var det halva priset så jag slog till. Men nu är jag helt pank. Men men, jag har ju ytterligare en BH i underklädeslådan.

När jag satte mig på bussen så började det att lukta te i hela bussen. Vilken tur att det luktar gott i alla fall! Bakom mig sätter sig ett par gäng killar som snackar skithögt. Jag hade musik på jättehög volym men ändå hörde jag dem. Efter ett tag börjar det lukta illa. Vet ni vad det var? Jo det var en av killarna som hade fisit inne på bussen! Man blir ju så iriterad. Varför kan inte folk ha lite vanligt bussvett ibland? Haha riktigt sur blev jag!

Aja snart börjar Lets Dance så jag tänke göra mig en kopp te, ta ut linserna och sätta på mig glasögonen. Självklart ska jag byta om till myskläder också!

Ha en bra kväll people!

Kommentarer
Postat av: emma.

trevlig blogg du har!

2009-01-10 @ 02:43:22
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0