Jorgubbar!

I går kväll vid 00.30 när jag skulle gå och lägga mig satte jag väckarklockan på kl 9.00. Tror ni att jag gick upp kl 9.00? Inte en chans att jag orkade det! Jag hade suttit uppe och pratat med Johanna till 3 halv 4 ungefär. Johanna kom på en grymm idé om att vi två skulle åka upp till Strömstad i sommar och plocka jordgubbar i två veckor som ett sommarjobb/semester. Jag berättade för både pappa och mamma och det var helt okej med dem så nu sitter jag och letar efter någonstans att bo. Men det är ju så gott som omöjligt att hitta något bra men vi ska fixa det här. Jag kan verkligen se mig och Johanna stå på var sin sida av ett stort jorgubbsfält och ropa till varandra. Vi är ju så lättroade!
Vad mysigt det skulle vara! Sommar och sol vid skärgården är ju inte så dåligt precis!

Aja nu ska jag väl leta lite mer efter någonstans att bo. Men jag behöver plugga, duscha, ,fixa för imorgon, städa och massa annat så jag får väl sätta igång nu.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0