Johanna x2

Nu är jag äntligen hemma! Igår åkte jag hem till Johanna efter skolan eftersom att vi skulle börja klockan 13.00 idag. Jag sov så klart över där och vi hade en jättemysig kväll där vi tittade på Andra Avenyn och pratade massor. Vi gick och la oss väldigt sen men jag sov verkligen jättegott. Jag drömde en helkonstig dröm fast den var ganska trevlig endå.
 Imorse vaknae vi vid 8 men gick upp vid halv 9. Vi åt frukost och myste sådär som är så mysigt på morgonen. Sen tittade vi på "Flight 93" och den var faktiskt väldigt bra tycker jag. Efter det var det dags att åka in till stan. Det blev middag på Jensens med mamma, Rose-Marie och Knut. Det var ju som vanligt super gott men det var inte så roligt att sitta och lyssna på mamma när hon pratade om sin föreläsning som hon ahde gått på. Det var det enda samtalsämmnet på heeeela middagen. Förstår ni att jag blev trött?

Aja nu är jag i alla fall hemma. Jag sitter och tittar på Top Model och dricker te med katten brevid mig. Jättemysigt!
Imin blir det skola 9-15 :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0